Lidl – e-shop, vrátenie tovaru, reklamácie

Lidl je nemecký diskontný reťazec potravín, ktorý sa stal na Slovensku obľúbeným nákupným miestom. Spoločnosť otvorila svoju prvú predajňu na Slovensku v roku 2004 a odvtedy sa stala jedným z najobľúbenejších supermarketov v krajine. E-shop Lidl Slovensko začal fungovať v októbri 2019 a rýchlo sa stal obľúbeným nákupným cieľom Slovákov.


Obsah článku


Lild e-shop ponúka široký sortiment produktov. Ide o nepotravinársky tovar ako je elektronika a domáce potreby. Ceny sú konkurencieschopné a obchod ponúka bezplatné doručenie pri nákupe nad 50 €. Tento e-shop je súčasťou siete supermarketov Lidl, ktorá patrí nemeckej spoločnosti. Prevádzkuje viac ako 10 000 predajní v 29 krajinách vrátane Slovenska. Najpočetnejšie zastúpenie má Lidl Bratislava.

Lidl shop ponúka rôzne akcie

Spoločnosť sa snaží poskytovať zákazníkom kvalitné výrobky za dostupné ceny. Webová stránka e-shopu sa ľahko používa a obsahuje podrobné informácie o produktoch vrátane fotografií.

Zákazníci si tiež môžu uložiť svoje obľúbené výrobky do nákupného zoznamu, aby k nim mali ľahký prístup. Webová stránka má aj užitočnú funkciu vyhľadávania, ktorá umožňuje zákazníkom rýchlo a jednoducho nájsť tovar.

Obchod ponúka aj denné akcie a propagačné akcie, takže je skvelým miestom na hľadanie výhodných nákupov. Okrem toho sa zákazníci môžu zaregistrovať do vernostného programu obchodu, ktorý poskytuje zľavy a ďalšie výhody. V e-shope Lidli je aj samostatná kategória Zľavy. Tie však nájde pod jednou strechou v Lidl plus aplikácii.

Vďaka konkurenčným cenám a pohodlnému nakupovaniu online sa Lidl e-shop na Slovensku rýchlo stáva jedným z najobľúbenejších obchodov. Vďaka svojmu výberu produktov a snahe o spokojnosť zákazníkov je skvelou voľbou pre slovenských zákazníkov. Dostupné oblečenie prináša aj Bonprix zľavovy kód.

Lild e-shop ponúka široký sortiment produktov. Ide o nepotravinársky tovar ako je elektronika a domáce potreby.

Lidl shop – vrátenie tovaru

Lehota na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu je 30 dní odo dňa prevzatia tovaru. Postup pre vrátenie tovaru v Lidl shop závisí na tom, či je zákazník registrovaný v internetovom obchode alebo nakupuje ako neregistrovaný zákazník.

Registrovaní zákazníci postupujú nasledovne:

  • prihlásenie sa do zákazníckeho účtu a prejdenie do sekcie Môj účet
  • prejsť do sekcie Objednávky a vyberať objednávku, v ktorej sa nachádza tovar na vrátenie
  • kliknúť na položku Vrátiť produkt
  • vybrať produkt, ktorý sa ide vrátiť
  • v ponuke je možnosť zvoliť počet položiek, ktoré sa majú vrátiť a uviesť dôvod vrátenia
  • kliknúť na tlačidlo Prehľad zásielok na vrátenie a potvrdiť kliknutím na položku Požiadať o vrátenie zásielky

Po odoslaní žiadosti o vrátenie príde zákazníkovi e-mail s formulárom na vrátenie tovaru s dvoma štítkami. Jedným z nich, prepravným štítkom, je potrebné označiť balík a druhý, podací lístok, potvrdí zamestnanec Slovenskej pošty pri posielaní zásielky.

Potrebné je vytlačiť všetky dokumenty z prílohy e-mailu. Aby bol štítok správne skenovateľný, odporúča sa vytlačiť si ho z aplikácie Acrobat Reader. Formulár Odstúpenie od zmluvy je potrebné priložiť do zásielky.

Balík je potrebné doručiť na ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty a nechať si od zamestnanca pošty potvrdiť podací lístok. Vrátenie je bezplatné.

Neregistrovaní zákazníci si môžu dokumenty na vrátenie tovaru vytvoriť online. Každý zákazník dostane po objednávke e-mail s faktúrou. V tomto e-maily zákazník klikne na odkaz O dokumenty pre vrátenie tovaru požiadajte tu. Následne bude presmerovaný na stránku, kde sa overí e-mailová adresa.

Zákazník musí zadať e-mailovú adresu vedenú k objednávke, z ktorej vracia tovar. Na uvedenú e-mailovú adresu následne obdrží potvrdzovací e-mail, v ktorom kliknite na odkaz Ak chcete vrátiť tovar, kliknite sem.

Odtiaľ bude presmerovaný na výber tovaru na vrátenie. Po potvrdení výberu dostane e-mail s dokumentmi na vrátenie tovaru. Ďalší postup je rovnaký, ako v prípade registrovaných zákazníkov.

Balík je potrebné doručiť na ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty a nechať si od zamestnanca pošty potvrdiť podací lístok. Vrátenie je bezplatné.

Lidl shop – reklamácia tovaru

Lidl shop reklamácia tovaru sa môže týkať tovaru, ktorý sa poškodí v počas záručnej doby, tovaru poškodeného pri preprave alebo nesprávneho tovaru.

Tovar, ktorý je v záručnej dobe, štandardne 24 mesiacov od zakúpenia, a poškodí sa, treba zaniesť na ktorúkoľvek Lidl predajňu v rámci Slovenskej republiky. Potrebné je priniesť kompletný reklamovaný produkt. Zároveň sa musí zákazník preukázať dokladom o kúpe z internetového obchodu. Lidl shop reklamácia bude vybavená do 30 dní. Rovnakú lehotu a podobný postup je aj pri MALL reklamácii.

Ďalším tipom reklamácie Lidl shop.sk je poškodenie pri preprave. Ak zásielka počas preberania javí výrazné znaky poškodenia, zákazník ju nemusí, resp. by ju nemal prebrať. Ak sa zákazník rozhodne zásielku prevziať alebo zistí až po rozbalení, že tovar je poškodený, treba kontaktovať zákaznícky servis Lidl. Platí pre doručenie DPD.

V prípade, ak bola poškodená zásielka doručená Slovenskou poštou, dá sa reklamovať najneskôr nasledujúci deň po dni prevzatia na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty.

Ak zásielka obsahuje tovar, ktorý má nesprávnu veľkosť, farbu alebo prišiel iný produkt, ako bol objednaný, je potrebné postupovať rovnako, ako pri odstúpení od zmluvy, teda pri vrátení tovaru ako je popísané v predchádzajúcej časti.

Lidl má stovky kamenných predajní

Na Lidl shop je možné nakupovať iba spotrebný tovar. Pre potraviny a Lidl sladkosti si teda zákazníci musia zájsť do klasickej kamennej predajne. Lidl je známy svojimi nízkymi cenami a širokým výberom produktov, od potravín a domácich potrieb až po oblečenie a elektroniku. V predajni je dostupný aj spotrebný tovar podľa aktuálnej ponuky.

Predajne Lidl na Slovensku sú zvyčajne pomerne veľké, pričom mnohé z nich ponúkajú kompletný sortiment výrobkov, od čerstvých produktov až po mrazené potraviny, konzervy, Lidl sladkosti, balený tovar a ďalšie.

Mnohé z predajní ponúkajú aj výber medzinárodných potravín, napríklad talianskych, indických a čínskych. Zákazníci tu nájdu aj pôsobivý sortiment vín a liehovín, ako aj rôzne výrobky pre zdravie a krásu.

Celkovo je Lidl skvelou voľbou pre tých, ktorí hľadajú pohodlný a cenovo dostupný spôsob nakupovania potravín na Slovensku. Predajne sú dobre zásobené, ponúkajú široký výber produktov a poskytujú vynikajúce služby zákazníkom. Navyše, vernostný program a špeciálne akcie robia nakupovanie v Lidli ešte príjemnejším.

Ak sa rozhodnete pre nákup oblečenia na Lidl shope, nemusíte mať obavy o kvalitu materiálov, navyše za veľmi rozumnú cenu. Opatrní odporúčame byť pri internetovom obchode Creative, pre zlú komunikáciu, problémy s vrátením tovaru a následne aj peňazí za tovar.

Ak radi nakupujete potraviny online, vyskúšajte si objednať z internetového obchodu edelia.sk, ktorý vám v rámci Bratislavského kraja vynesie nákup až do bytu.

Na Lidl shop je možné nakupovať iba spotrebný tovar. Pre potraviny a Lidl sladkosti si teda zákazníci musia zájsť do klasickej kamennej predajne.

Lidl vrátenie tovaru v kamennej predajni

Lidl vrátenie tovaru sa týka aj produktov zakúpených v kamennej predajni. Všetky predajne Lidl ponúkajú 14-dňovú lehotu na vrátenie peňazí za tovar zakúpený v predajni. Ide predovšetkým o spotrebný tovar, napríklad oblečenie. Výrobok je možné vrátiť nepoškodený, nepoužívaný a v pôvodnom obale. Musí byť odovzdaný v predajni s dokladom o kúpe.

Tovar zakúpený v Lidl shop.sk nie je možné vrátiť v predajni. Vrátenie je možné iba zaslaním tovaru späť podľa postupu, ktorý je popísaný v predchádzajúcich kapitolách. Lidl reklamácia v kamennej predajni

Lidl reklamácia v kamennej predajni sa týka spotrebného tovaru zakúpeného v kamennej predaji aj v e-shope. Pokiaľ je tovar v záručnej dobe, je možné reklamovať v ktorejkoľvek predaji Lidl na Slovensku, napríklad Lidl Bratislava. Stačí priniesť tovar aj s dokladom o kúpe a tovar reklamovať. Reklamácia bude vybavená do 30 dní.

Čo všetko je možné nakúpiť v Lidl shop?

Internetový obchod Lidl na Slovensku ponúka svojim zákazníkom široký sortiment výrobkov. Nakupovať môžu domáce potreby, výrobky pre domáce zvieratá, módne oblečenie, obuv, elektroniku a mnoho ďalšieho. K dispozícii sú aj domáce potreby, ako sú čistiace prostriedky, kuchynský riad, potreby na pečenie a varenie a malé spotrebiče. V Lidli si kúpite aj rôzne špecifické potreby do domácnosti, ako napríklad vtáčiu búdku, plážovú tašku, nafukovaciu posteľ či ponožky na yogu.

Ďalej sa dajú objednať aj výrobky pre domáce zvieratá, oblečenie a obuv pre dospelých a deti vrátane obuvi, búnd a doplnkov. K dispozícii je aj elektronika, napríklad televízory, telefóny a počítače. Nájsť sa dá aj sortiment kozmetických a zdravotníckych výrobkov.

Tu je niekoľko výhod nákupov v Lidl shop:

  • pohodlie – nakupovanie v e-shope Lidl je pohodlné a môže sa uskutočniť z pohodlia domova, takže nie je potrebné čakať v rade ani sa obávať, že vybraný tovar nebude dostupný v predajni
  • rozmanitosť – v e-shope Lidl Slovensko je široký sortiment výrobkov, od domácich potrieb až po oblečenie a elektroniku
  • úspora peňazí – nakupovanie v e-shope Lidl je často spojené so zľavami a špeciálnymi ponukami, pri nakupovaní online je možné ušetriť na nákupoch
  • úspora času – nakupovanie v e-shope Lidl šetrí čas, pretože nie je potrebné cestovať do predajne; ľahko sa vyhľadajú produkty, ktoré sú potrebné a objednávka je vybavená za niekoľko minút, stačí počkať na doručenie
  • zákaznícky servis – e-shop Lidl ponúka vynikajúci zákaznícky servis. Je možné sa na nich jednoducho obrátiť, v prípade akýchkoľvek otázok alebo sťažností

Nakupovanie online má teda viacero výhod. Navyše aj vrátenie tovaru alebo reklamácia sa dajú vybaviť jednoducho a rýchlo. Okrem toho, Lidl je najlepším zamestnávateľom roka 2023. Aké benefity ponúka práca v Lidli?