Ako nabrať svalovú hmotu a silu? Zistite to!

Silový tréning so záťažou prispieva k zmenám vo svaloch, ktoré majú za následok zväčšenie ich objemu (hypretrofia). Je tak základom snaženia ako nabrať svalovú hmotu. Rovnako pomocou neho dochádza i k nárastu sily. Nárast sily a nárast svalovej hmoty je potrebné odlišovať. Rovnaký objem svalov u jedného jednotlivca nemusí vyprodukovať rovnakú silu. Rozdielny spôsob tréningu… Pokračovať v čítaní Ako nabrať svalovú hmotu a silu? Zistite to!

Ktorý krokomer je najlepší ?

Krokomer je malá elektronická vecička, ktorú si vskutku zamilujete. Počas celého dňa monitoruje vašu fyzickú aktivitu a počíta vaše kroky. Šetrí tým váš čas, keďže vy potom môžete vynechať večerný aeróbny tréning na bežiacom páse vo fitness centre. Stačí si ho pripevniť za opasok, na zápästie alebo iba zavesiť na krk a sledovať koľko krokov ste… Pokračovať v čítaní Ktorý krokomer je najlepší ?

5 tibeťanov: Úplný návod ako na to

Popri joge rada cvičím aj 5 tibeťanov. Táto séria cvikov, ktorá existuje už viac ako 2500 rokov je nazývaná aj “Fontánou mladosti”. Po stáročia ju praktikovali tibetskí mnísi v odľahlých kláštoroch. Aj keď svoje cvičenie nijako neskrývali, do západného sveta sa dostalo až v 30-tych rokoch minulého storočia. Je toto cvičenie za ich pozitívnou energiou… Pokračovať v čítaní 5 tibeťanov: Úplný návod ako na to

Alkohol a chudnutie: 4 hlavné zásady

Prakticky všade narazíte na odporúčania, aby ste pri chudnutí vynechali alkohol. Obsahuje vraj veľa kalórii a preto jeho pitie nie je v súlade so snahami o lepšiu postavu. Na druhej strane je zase pravda, že alkohol samotný obsahuje iba tzv. “prázdne” kalórie, po ktorých sa nepriberá. Tieto prijaté kalórie sa totiž nijako nedokážu v tele… Pokračovať v čítaní Alkohol a chudnutie: 4 hlavné zásady

Cviky na chrbát: Tieto nemôžete vynechať!

Myslíte si, že pre perfektnú postavu je dôležité iba zníženie vašej hmotnosti? Mýlite sa! Odstránenie tukových vankúšikov je len začiatkom pre dosiahnutie postavy snov. Rovnako dôležité je však i správne držanie vášho tela. A silné chrbtové svalstvo by malo byť v popredí tohoto úsilia. Aj ja som v začiatkoch môjho úsilia cviky na chrbát zanedbávala. Postupom času… Pokračovať v čítaní Cviky na chrbát: Tieto nemôžete vynechať!

Cviky na nohy: Priťahujte pohľady!

Pekné nohy dozaista priťahujú pohľady. Nanešťastie, podobne ako váš zadok, však priťahujú aj tukové vankúšiky. Tieto sa na vašich nohách s radosťou ukladajú, čím spôsobujú mnoho bezsenných nocí po pohľade do zrkadla pred spánkom. Namiesto krásnych vyšportovaných nôh v ňom vidíte nohy a zadok s celulitídou, “pomarančovou kožou” s priehlbinkami. Máme však pre vás dobrú správu… Pokračovať v čítaní Cviky na nohy: Priťahujte pohľady!

Tréningové plány: Ako si zostaviť najlepší?

Asi vás neprekvapím, keď poviem, že neexistuje univerzálny tréningový plán, ktorý je ideálny pre každého. Skôr je pravda to, že tréningové plány sú pre každého iné. Keďže medzi ľuďmi existujú výrazné rozdiely vo fyzickej kondícii a prístupe k tréningu, rovnako existujú aj rôzne tréningové plány pre tieto jednotlivé skupiny. Či už cvičíte s váhou vlastného tela,… Pokračovať v čítaní Tréningové plány: Ako si zostaviť najlepší?

20 dôvodov prečo ženy dvíhajú činky

Možno ste si aj vy pri pohľade na ženu dvíhajúcu činku položili tú otázku. Je silový tréning pre ženy vôbec vhodný? Veď ešte stále zaužívaným názorom je, že pre ženu je najprirodzenejšia aeróbna športová aktivita – beh, cyklistika, inline korčuľovanie, atď. Na silový tréning žien sa často prihliada ako na niečo extravagantné. Či už sa ako odpor… Pokračovať v čítaní 20 dôvodov prečo ženy dvíhajú činky

4 mýty o chudnutí počas cvičenia

Existuje veľa mýtov o tom, ako treba cvičiť, aby zároveň dochádzalo k účinnému chudnutiu a znižovaniu podielu tuku v tele. Niekedy sa snažíme až príliš a výsledky neprichádzajú, alebo prichádzajú výrazne pomalšie, ako by mohli. Tieto 4 mýty o chudnutí pri cvičení patria medzi tie najrozšírenejšie. 1. Daným cvikom chudnem na konkrétnom mieste Asi sklamem mnohých,… Pokračovať v čítaní 4 mýty o chudnutí počas cvičenia