Frilla.sk a recenzie – skúsenosti zákazníkov hovoria za všetko

frilla recenzie

E-shop Frilla nevyvoláva len záujem, ale aj pochybnosti. Ako sú zákazníci spokojní so službami a produktami tejto slovinskej online platformy? Sľuby nízkych cien a nekonečných zliav lákajú, no je nákup na Frilla skutočne výhodný? Skúsenosti a recenzie na e-shop Frilla určite pomôžu zistiť, či nejde len o zákazníkove plytvanie peniazmi.

V súčasnej dobe nie je Frilla uvedený v zozname rizikových e-shopov Slovenskej obchodnej inšpekcie (SOI). Absencia v tomto zozname však neznamená automatické odporúčanie nákupu.

Frilla.sk: Zákulisie e-shopu

Frilla.sk je slovinský e-shop, ktorého dôveryhodnosť je v súčasnosti dosť spochybňovaná. Spoločnosť HS plus d.o.o., ktorá je zodpovedná za prevádzku tohto obchodu, je spojená aj s e-shopom Vigoshop.sk a SuperZebra.sk, ktoré čelia negatívnym hodnoteniam zákazníkov. Napriek tomu sa nájdu jednotlivci, ktorým dlhé dodacie lehoty a horšia kvalita tovaru neprekážajú a sú s nákupom za danú cenu spokojní.

Pre kontakt s obchodom môže zákazník využiť telefónne číslo 02/209 099 34, kde by mali byť pracovníci k dispozícii každý pracovný deň od 8:00 do 16:00, alebo e-mailovú adresu info@frilla.sk. No je tomu skutočne tak?

Čo ponúka online-shop Frilla?

Online shop Frilla, označovaný ako cenovo dostupný internetový obchod, prezentuje rozmanitý sortiment s niekoľkými kľúčovými ponukami. Tu sú niektoré hlavné aspekty, ktorými sa e-shop chváli:

  • Rýchle dodanie a rôzne možnosti platby

Jedným z lákavých prvkov Frilla shopu je záväzok dodania tovaru do 3 dní, čo znamená pre mnohých zákazníkov výhodu pri nákupe. Zákazníci majú tiež možnosť platby na dobierku, čo môže byť pohodlnou voľbou pre tých, ktorí preferujú túto platobnú metódu.

  • Slovenský sklad s rôznorodými kategóriami

Online shop Frilla prezentuje široký sortiment produktov s tým, že všetky sú skladom na Slovensku. Zákazníci môžu vyberať z kategórií ako beauty, cars, fashion, fitness, domov a mnoho ďalších. Je však dôležité poznamenať, že niektoré kategórie nie sú presne preložené do slovenčiny, čo môže pôsobiť mätúcim dojmom.

  • Zľavy a veľké akcie

Každý produkt na Frilla.sk je prezentovaný s uvedenou zľavou, čo môže byť silným lákadlom pre kupujúcich. Táto stratégia vytvára dojem, že zákazníci nakupujú za výrazne zníženú cenu, čo je pre mnohých motivujúcim faktorom pri rozhodovaní.

  • Vychytávky a prekvapenia

Pre zákazníkov, ktorí hľadajú netradičné alebo inovatívne produkty, môže byť Frilla shop zdrojom rôznych vychytávok. Dokonca aj tí, ktorí si práve kúpili televízor na splátky, pre neho nájdu rôzne vylepšenia napr. v podobe LED pásov. Avšak, aj keď môžu byť niektoré tovary zaujímavé, je dôležité byť obozretný. Existujú skúsenosti, ktoré naznačujú, že celkový dojem z niektorých produktov je podobný lacným čínskym alternatívam, ako je napríklad platforma Wish.

frilla online shop
Frilla.sk prináša svojim zákazníkom ponuku, ktorá láka na rýchlosť a nízke ceny. Každopádne, pri prezeraní ponuky je vhodné byť obozretný a zvážiť recenzie a skúsenosti ostatných zákazníkov, aby bolo možné urobiť informované rozhodnutie.

Frilla.sk a právo na odstúpenie od nákupu

Zákazník má možnosť odstúpiť od nákupu na Frilla shope do 14 dní od doručenia bez udania dôvodu. Tento proces umožňuje výmenu tovaru alebo vrátenie kúpnej ceny. Lehota na odstúpenie uplynie 14 dní od prevzatia tovaru.

Ak chce zákazník vrátiť položku, musí sa uistiť, že je nepoškodená, v pôvodnom obale s príslušenstvom. Ak je výrobok alebo jeho obal poškodený, môže sa účtovať odpočítaná čiastka.

Je potrebné vypniť formulár na výmenu alebo vrátenie peňazí do 14 dní od doručenia. Po odoslaní formulára príde zákazníkovi e-mail s reklamačným kódom. Pri vrátení musí nalepiť kód na balík.

Odoslanie balíka odporúča Frilla doporučene, čiže s potvrdením o odoslaní. Náklady na dopravu hradí samotný zákazník. Po obdržaní balíka vraj Frilla za 8 pracovných dní zašle nový produkt alebo vrátia peniaze rovnakým spôsobom platby.

Ako rieši Frilla.sk negatívne recenzie a sťažnosti?

Na svojej stránke uvádza e-shop Frilla postup, čo urobiť v prípade sťažností a negatívnych recenzií. Ak zákazník zistí, že jeho produkt bol poškodený počas doručenia alebo nesúhlasí s objednávkou, mal by ich kontaktovať do 48 hodín od doručenia na e-mail info@frilla.sk.

Zákazník následne obdrží automatickú odpoveď. Na ňu je potrebné odpovedať zaslaním fotografií balíka (s viditeľným štítkom) a prijatých produktov, kde je jasne viditeľné poškodenie. Sťažnosťou a negatívnymi recenziami sa Frilla vraj zaoberá prednostne, a za vzniknuté nepríjemnosti sa vopred úprimne ospravedlňuje.

Nefunkčný výrobok a odporúčanie shopu Frilla

V prípade nefunkčného výrobku si má zákazník prečítať návod na použitie na tomto odkaze https://manuals.hs-plus.com/sk. Ak problém pretrváva, mal by znova kontaktovať info@frilla.sk.

Nespokojnosť zákazníka s riešením sťažnosti

V prípade nespokojnosti s riešením sťažnosti, môže zákazník podať sťažnosť Výboru pre spory prostredníctvom Európskej platformy pre riešenie sporov na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

frilla recenzie
Na svojej stránke uvádza e-shop Frilla postup, čo urobiť v prípade sťažností a negatívnych recenzií.

Frilla shop: Výhody a nevýhody

Slovinský internetový shop Frilla.sk, ktorý ponúka nízke ceny, sa stal stredobodom pozornosti mnohých zákazníkov. Predtým, ako sa tu človek rozhodne nakupovať, mal by si byť vedomý výhod aj nevýhod, ktoré nákup na tejto platforme prináša.

Výhody:

  • Nízke ceny: Jedným z hlavných lákadiel stránky Frilla.sk sú nízke ceny, ktoré lákajú k nákupu mnohých zákazníkov.
  • Niektorí zákazníci dostali tovar: Hoci nie všetci, niektorí zákazníci potvrdili dodanie objednaného tovaru.

Nevýhody:

  • Dlhé dodacie lehoty: Mnohí zákazníci sa stretli s problémom dlhých čakacích lehôt na doručenie.
  • Nedodanie tovaru: Žiaľ, existujú prípady, keď zákazníci nedostali objednaný tovar.
  • Nevrátenie peňazí: Online shop Frilla čelil kritike za problémy súvisiace s vrátením peňazí a nejasnými postupmi vrátenia tovaru.
  • Zlá komunikácia: Zákazníci uvádzajú ťažkú komunikáciu s e-shopom a problematické kontakty na webovej stránke.
  • Dodanie neúplných objednávok a chybného tovaru: Niektorí zákazníci uvádzajú, že dostali neúplné objednávky alebo tovar, ktorý nezodpovedá ich pôvodnej objednávke.

Zákazníci na Frilla.sk považujú za pozitívum nízke ceny, ale stretávajú sa s problémami, ako sú dlhé dodacie lehoty a problémy s vrátením peňazí. Pred rozhodnutím nakupovať na tejto platforme je dôležité byť opatrný a zvážiť všetky faktory.

frilla recenzie
Výber internetového obchodu je veľmi dôležitý a mal by sa uskutočniť s dostatočnou znalosťou všetkých potenciálnych rizík.

Záverečné zhodnotenie recenzií na e-shop Frilla

E-shop Frilla, hoci nie je považovaný za podvodný, vyvoláva určité obavy a opatrnosť pri nákupe je rozhodne na mieste. Napriek niekoľkým pozitívnym aspektom, ako je možnosť reklamácie a vrátenia tovaru, sa v recenziách objavujú opakujúce sa negatíva.

Frilla neexceluje v kvalite ponúkaného tovaru, ktorý sa často kazí alebo nespĺňa popis a sľúbené funkcie. E-shop je známy svojím obmedzeným sortimentom a nie vždy jednoznačnou kvalitou produktov. Negatívne recenzie sa rozhodne začínajú hromadiť a niektoré z nich vzbudzujú obavy ohľadom spoľahlivosti.

Jednoznačne poteší, že Frilla.sk umožňuje platbu pri prevzatí, no za túto možnosť je potrebné doplatiť poplatok. Pre tých, ktorí dávajú prednosť platbe vopred, sú k dispozícii rôzne možnosti vrátane online platby kartou, PayPal platby alebo online bankovníctva cez PayU.

Zákazníci a ich negatívne recenzie na shop Frilla najčastejšie odkazujú na:

  • dodanie iného tovaru, než si objednali
  • nedostatočnú komunikáciu zo strany obchodu pri výskyte problémov
  • doručenie nekompletnej objednávky
  • chýbajúce záručné listy

Hoci Frilla momentálne nie je na zozname rizikových e-shopov Slovenskej obchodnej inšpekcie, množstvo negatívnych recenzií na rôznych portáloch ako je modrykonik.sk, heureka.sk a iné diskusné fóra jasne naznačujú, že treba dodržať opatrný prístup.

V tomto článku nejde o odrádzanie od nákupu na Frilla.sk, no je viac ako odporúčané vykonávať ho s väčšou opatrnosťou a informovanosťou. Priebežné monitorovanie recenzií na správnych webových portálov môže poskytnúť lepšiu predstavu o aktuálnej situácii na shope Frilla. Spokojnosť zákazníka by mala byť prioritou, no väčšina ich spokojná nie je. Je preto lepšie vyhnúť sa potenciálnym nepríjemnostiam.