Finlando – recenzie, kontakt a stav objednávky

finlando recenzie

V dnešnej dobe dominujú na trhu online nákupy. Finlando.sk sa snaží zaujať svoje miesto ako komplexné online trhovisko s bohatou ponukou tovaru rôznych kategórií. Avšak, za lákavými ponukami sa ukrývajú otázky o dodržiavaní zákonných povinností a problematickom vymáhaní spotrebiteľských práv a individuálnych nárokov. Čo hovoria na Finlando reálne recenzie?

Aké sú skúsenosti spotrebiteľov? Je Finlando.sk skutočný obchodný raj alebo len ďalší rizikový e-shop na trhu?


Obsah článku


KĽÚČOVÉ INFORMÁCIE:

  • Finlando.sk má mnoho pozitívnych recenzií zameraných na dôveryhodnosť, rozsiahly sortiment, rýchlosť doručenia a jednoduchý nákupný proces.
  • Negatívne skúsenosti s Finlando však prevažujú – nedostatky v doručovaní tovaru, klamlivé informácie a problémy s komunikáciou.
  • E-shopy ako Finlando sprostredkovávajú tovar z Číny a čelia problémom s dodržiavaním zákonných povinností. Je doporučené hľadať spoľahlivejšie alternatívy na nákup.

Recenzie zákazníkov z pohľadu Finlanda

Na prvý pohľad pôsobí Finlando dojmom, že má množstvo spokojných zákazníkov. No skutočná realita môže byť komplexnejšia, ako by sa mohlo zdať.

Na finlando.sk je množstvo pozitívnych recenzií, ktoré zdôrazňujú dôveryhodnosť, spokojnosť a pohodlnosť nákupov. Avšak, je dôležité poznamenať, že tieto recenzie pochádzajú len od samotného Finlanda, čím vzniká otázka, ako vnímajú zákazníci tento e-shop v skutočnosti.

Rozhodne je jednou z najväčších predností Finlanda rozsiahly sortiment, ktorý uspokojí každého zákazníka. Od odevov a dekorácií po športové vybavenie – Finlando ponúka takmer všetko, čo si zákazník môže predstaviť. Ľudia môžu jednoznačne oceniť aj jednoduchosť a bezproblémový priebeh nákupného procesu.

Finlando sa samé pýši aj rýchlosťou doručenia objednávok, možnosťou platby rôznymi spôsobmi a dodržiavaním termínov doručenia. To všetko vytvára fikciu spoľahlivosti a kvality.

Ďalším z veľkých lákadiel sú pravidelné zľavy a akcie, ktoré Finlando ponúka. Je však dôležité zdôrazniť, že tieto výhody nemusia vždy zodpovedať skutočnosti, a môžu byť použité ako nástroj na udržanie zákazníkov v pohode.

finlando recenzie
Aj napriek všetkým pozitívam netreba prehliadať skutočnosť, že recenzie pochádzajúce priamo od e-shopu Finlando a môžu byť subjektívne a prvoplánové. Pravdivý obraz si je možné utvoriť len na základe skúseností skutočných zákazníkov, ktorí vyjadria nezávisle svoje názory.

Čo hovoria reálne recenzie na finlando.sk?

Finlando.sk sa zdá byť zdrojom frustrácie a sklamaní pre mnohých zákazníkov. Stále viac ľudí má negatívne skúsenosti s touto stránkou, ktoré sa týkajú nedoručeného tovaru, klamlivých informácií a problematickej komunikácie. Zákazníci vo svojich recenziách na Finlando sa sťažujú na nemožnosť získania svojich peňazí späť, nedostupnosť predajcu a celkový nedostatok transparentnosti.

Hlavné negatívne recenzie na finlando.sk

  • Nedoručený tovar a klamlivé informácie
    • Viacerí zákazníci uvádzajú, že tovar, ktorý si objednali, im nikdy nedorazil, pričom na stránke finlando.sk sľubujú rýchle doručenie.
    • Informácie o dostupnosti a skladových zásobách sa zdajú byť klamlivé, a to najmä v prípadoch, kedy zákazníci píšu o nedoručenom tovare, hoci sa na stránke tvrdí, že je skladom.
  • Problémy s komunikáciou
    • Zákazníci sa v rámci recenzií na finlando.sk sťažujú na ťažkosti v komunikácii. Niektorí vôbec nedostanú odpoveď na e-maily, iní uvádzajú, že odpovede sú výlučne automatické a neúčinné.
    • Často sa nedá dovolať na zákaznícku podporu, čo robí riešenie problémov a získanie informácií ešte obtiažnejším.
  • Podvodné praktiky a obchodné triky
    • Mnohí zákazníci v recenziách tvrdia, že finlando.sk vykonáva podvodné praktiky, vrátane klamlivých informácií o dostupnosti tovaru a nejasných obchodných podmienok.
    • Niektoré recenzie poukazujú na neoprávnené používanie loga od Heureky, čo môže vytvárať falošný dojem o spoľahlivosti stránky.

Je Finlando rizikový e-shop?

Internet oplýva negatívnymi recenziami, zameranými najmä na nákupné galérie ako finlando.sk, suprisimo.sk, bonky.sk a ich varianty, vrátane rayray.sk a booho.sk. Všetky tieto platformy vizuálne pripomínajú jedna druhú, pričom tvorcovia využili identickú šablónu.

Kupujúci sa často stretávajú s problémami, keď po zaplatení za tovar nedostanú objednávku alebo, aj po odstúpení od zmluvy v 14-dňovej lehote, nedostanú od predajcu vrátenie peňazí. Aj v prípade keď bolo odstúpenie akceptované.

Napriek mnohým sťažnostiam však stále vidno výsledky vyhľadávania na Googli, kde sa zobrazujú na popredných pozíciách. Aj keď existujú otázky týkajúce sa dodržiavania zákonných povinností a spotrebiteľských práv.

Podľa inšpektorov zo Slovenskej obchodnej inšpekcie (SOI) sú tieto e-shopy, vrátane Finlando považované za rizikové, pretože sprostredkovávajú tovar od iných predajcov, väčšinou z Číny. SOI zaznamenala množstvo podnetov týkajúcich sa týchto internetových obchodných galérií.

Napriek viacerým varovaniam a sťažnostiam Finlando pokračuje v sporných obchodných praktikách. SOI nevie vykonať kontrolu a prešetriť ich obchodné praktiky, keďže prevádzkovatelia uvádzajú sídlo v zahraničí – v Dubaji. Na slovenskej verzii finlando.sk je ako sídlo spoločnosti uvedené: EcomWire Factory s.r.o., Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha.

V súlade s ustanovením § 1 ods. 1 písm. a) zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu týkajúcej sa ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení je SOI poverená vykonávaním štátnej kontroly nad predajom výrobkov a poskytovaním služieb na vnútornom trhu.

finlando
Je nevyhnutné, aby boli kupujúci na Finlando obozretní pri nakupovaní a dobre sa informovali o ich podmienkach, recenziách a histórii.

Aký sortiment ponúka finlando.sk?

Sortiment finlando.sk zahŕňa širokú škálu kategórií – ženy, muži, deti, domácnosť, zdravie a krása, športové potreby a elektronika V ich hlavných kategóriách nájde zákazník naozaj všetko možné od oblečenia, kabeliek, šperkov, topánok až po sortiment pre dom a záhradu.

Finlando.sk na svojom webe ponúka niekoľko výhod pre zákazníkov, vrátane dopravy zadarmo, bezplatnej výmeny, expresného odosielania a bezplatnej dopravy pre všetky objednávky. Ich sortiment zahŕňa až 3 000 000 produktov, s dôrazom na rôzne kategórie, aby uspokojil potreby zákazníkov.

Okrem toho finlando.sk sľubuje garanciu spokojnosti a darovanie darčeka ku každej objednávke zdarma, aby prekvapil svojich zákazníkov. Je dôležité si uvedomiť, že tieto „garancie“ sú poskytnuté podľa informácií dostupných na stránke finlando.sk a neznamená, že tomu tak naozaj je.

finlando.sk
Na prvý pohľad ponúka finlando.sk skvelé ceny a mix produktov, z ktorých si zákazník určite niečo vyberie.

Kontakt na finlando.sk

Pre kontaktovanie finlando.sk sú k dispozícii rôzne možnosti, ktoré zákazníkom „uľahčujú“ komunikáciu so spoločnosťou. Všetky nevyhnutné údaje na to nájdu v sekcii „Kontakty“ na oficiálnej webovej stránke. Existuje niekoľko spôsobov, ako môžu zákazníci kontaktovať spoločnosť, vrátane zaslania kontaktného formulára alebo využitia uvedených kontaktov na finlando.sk. Majú možnosť vybrať si medzi telefonickým alebo e-mailovým kontaktom.

Pre ďalšie informácie o službách a produktoch je k dispozícii možnosť FAQ – často kladené otázky, v prípade, že to nestačí, môžu zákazníci kontaktovať zákaznícky servis a získať odpovede. Kontaktovanie e-shopu finlando.sk sa zdá byť pomerne jednoduché a prístupné, ale recenzie zákazníkov často poskytujú iný názor.

Finlando.sk je možné kontaktovať:

  • prostredníctvom e-mailu od 6:00 do 18:00 na adrese info@finlando.sk
  • prostredníctvom telefonickej linky +421222205781

Obvyklá doba odpovede na e-mail trvá vraj priemerne 12 hodín, maximálne 24 hodín.

Finlando.sk taktiež ponúka možnosť registrácie na stránke a následného vytvorenia vlastného účtu. To umožňuje zákazníkom sledovať stav a históriu svojich objednávok. Registrácia vyžaduje vyplnenie potrebných informácií na urýchlenie a uľahčenie procesu nákupu.

Pre záujemcov je k dispozícii aj odber noviniek v rámci ich newslettera, ktorý poskytuje aktuálne informácie o dianí, špeciálnych akciách a výhodných ponukách priamo do e-mailovej schránky.

Finlando a stav objednávky

Pre sledovanie stavu objednávky na finlando.sk potrebuje zákazník poznať číslo svojej objednávky, ktoré nájde v potvrdzovacom e-maily alebo SMS. Aby zákazník získal informácie o stave svojej objednávky, je potrebné, aby sa prihlásil do svojho účtu na webovej stránke. Po prihlásení sa mu zobrazí prehľad všetkých jeho objednávok, pričom pre každú objednávku môže vidieť jej vývoj vrátane poštovných poplatkov a ďalších informácií.

Finlando.sk tiež poskytuje možnosť sledovať informácie o balíku, čo umožňuje zákazníkovi lokalizovať aktuálnu polohu svojho balíka. Zákazníci Finlanda nájdu nápovedu k stavu svojej objednávky pri samotnom procese jej odosielania. Je dôležité skontrolovať status prijatia objednávky a overiť, či bola už objednávka vybavená. V prípade potreby je možné kontaktovať zákaznícku podporu priamo z tejto sekcie.

finlando stav objednávky
Pre sledovanie stavu objednávky na finlando.sk potrebuje zákazník poznať číslo svojej objednávky.

Finlando a postup pri reklamácii tovaru

Pre uplatnenie reklamácie musí zákazník na finlando.sk vyplniť reklamačný formulár. Nie je teda potrebné vypisovať vlastný vzor reklamácie. Tento interaktívny online reklamačný formulár umožní pohodlne vybrať reklamovaný tovar. Po zadaní e-mailu bude ponúknutá možnosť reklamovať zakúpený produkt. Pri nákupe viacerých produktov je možné reklamovať celú objednávku.

Tento spôsob reklamácie je, podľa informácii Finlanda efektívny, keďže vyplnené údaje sa okamžite prepošlú na oddelenie reklamácie. Následne sa vraj okamžite venujú danej reklamácii.

Reklamácie sa vo väčšine prípadov riešia zaslaním nového tovaru. Kupujúci bude o odoslaní informovaný e-mailom, a doba dodania nového tovaru bude rovnaká ako pri pôvodnej objednávke. Finlando upozorňuje, aby zákazníci neposielali reklamovaný tovar pred vyplnením reklamačného formulára.

Lehotu na vybavenie reklamácie Finlando nelimituje, ale vraj sa snažíme, aby bola vybavená čo najrýchlejšie.

Finlando a vrátenie peňazí

Ak je reklamácia uznaná, finančné oddelenie vygeneruje platbu prostredníctvom internetového bankovníctva. Podľa informácií na ich webe je lehota na vrátenie peňazí maximálne 10 pracovných dní, spravidla však do 5 pracovných dní. Pri platbe bankovým prevodom sa platba vráti na účet kupujúceho prostredníctvom internetbankingu taktiež do 5 pracovných dní.

Predávajúci nezodpovedá za stratu alebo poškodenie pri reklamovanom tovare. Odporúčajú teda produkty adekvátne zabaliť. Taktiež, v prípade životnosti tovaru kratšej ako 24 mesiacov, nárok na záruku sa nemôže uplatniť po uplynutí tejto doby.

Taktiež uvádzajú, že prípade otázok alebo problémov s reklamáciou, zákazník nemá výhať a okamžite ich kontaktovať. Čo však o tomto hovoria reálne recenzie na Finlando?

Záver o recenziách na Finlando

Celková škála sťažností na finlando.sk naznačuje, že ide o problematický internetový obchod so závažnými nedostatkami v oblasti transparentnosti, komunikácie a dodržiavania obchodných štandardov. Zákazníci sa cítia oklamaní a majú ťažkosti s vrátením svojich peňazí.

Vzhľadom na tieto negatívne recenzie na Finlando by bolo rozumné varovať potenciálnych zákazníkov pred nakupovaním na tejto stránke a odporučiť im hľadať spoľahlivejšie alternatívy.