Bonky – recenzia, kontakt, objednávka

Spoločnosť Bonky sa špecializuje na predaj dámskych šiat, ktoré sú ponúkané v rôznych strihoch, farbách a dizajnoch. Sortiment bol rozšírený o dámske, pánske a detské oblečenie, ale aj hračky, elektroniku, potreby pre domácnosť a záhradu, športové pomôcky, auto – moto, doplnky pre zdravie a krásu.

Bonky.sk je jedným z online obchodov pre skvelé nákupy. Ponúka široký výber produktov, od športového oblečenia po elektroniku. Na Bonky sa dá nakúpiť najmä oblečenie.

V internetovej galérii je viac ako len Bonky šaty

Obchod má k dispozícii širokú škálu športového oblečenia pre mužov, ženy a deti. V ponuke sú tričká, mikiny, legíny a šortky, Bonky šaty. Je možné si vybrať z množstva farieb a štýlov, aby zákazník našiel to, čo najviac vyhovuje jeho požiadavkám.

Bonky.sk tiež predáva široký výber elektronických zariadení, ako sú doplnky k smart zariadeniam. V ponuke sa nájde veľa príslušenstva ako slúchadlá, nabíjačky, reproduktory a mnoho ďalších. Všetky zariadenia sú značkové, čo znamená, že sú spoľahlivé a kvalitné.

Aj pre športových nadšencov je Bonky.sk vhodnou voľbou. Ponúka širokú škálu športových potrieb pre všetky druhy športov. V ponuke sú golfové palice, futbalové lopty, tenisové rakety a mnoho ďalších produktov, ktoré potrebujete na svoj športový deň.

Bonky.sk tiež ponúka veľa potrieb pre domácnosť. Nájde sa tu posteľná bielizeň, kuchynské potreby, dekorácie, skrinky a mnoho ďalších výrobkov pre zdobenie domu. Ak teda zákazník hľadá nové doplnky pre svoj domov, Bonky.sk je miestom, kde ich nájde. Okrem toho ponúka Bonky.sk aj skvelé ponuky a zľavy, ktoré pomôžu ušetriť čas aj peniaze.

Obchod má k dispozícii širokú škálu športového oblečenia pre mužov, ženy a deti. V ponuke sú tričká, mikiny, legíny a šortky, Bonky šaty.

Bonky recenzie 2024

Internetový obchod Bonky.sk je skvelá voľba pre všetkých, ktorí hľadajú široký výber kvalitných a cenovo dostupného oblečenia aj potrieb do domácnosti. Stránka má čistý a prehľadný dizajn, navyše majú veľmi konkurencieschopné ceny a širokú škálu produktov za skvelé ceny.

Je možnosť vybrať si z množstva produktov, vrátane oblečenia pre mužov, ženy, deti a dokonca aj pre domáce zvieratá. Okrem toho majú aj veľké výpredaje, ktoré umožňujú ľuďom ušetriť veľa peňazí. To je časť recenzie Bonky 2024. Bonky recenzie od zákazníkov sú skôr negatívne.

Bonky recenzie od zákazníkov

Bonky.sk recenzie od zákazníkov sú prevažne negatívne. V prevažnej miere sa sťažujú na to, že objednaný tovar neprišiel v stanovenej lehote, alebo neprišiel vôbec. V takom prípade sa nevedeli dostať k vráteniu peňazí alebo informácii, kedy bude tovar doručený.

Niektorí zákazníci, ktorým tovar prišiel sa zdal nekvalitný a v niektorých prípadoch nebola uznaná reklamácia takéhoto tovaru. Mnohí zákazníci čakali na tovar aj niekoľko mesiacov, iní opakovane urgovali e-shop kvôli vráteniu peňazí za nedoručený tovar. Lehota na vrátenie peňazí sa natiahla aj na 2 mesiace.

Problémom má byť aj vysoké poštovné a potreba zaplatiť clo pri niektorých objednávkach. Väčšina zákazníkov neodporúča nakupovať v tomto obchode. Bonky.sk recenzie teda nie sú pozitívne.

Na čo si dať pozor pri nákupe online?

Nakupovanie online je skvelý spôsob, ako ušetriť čas a peniaze, ale ak si človek nedá pozor, môže to byť riskantný podnik. Pri takom množstve webových stránok ponúkajúcich produkty môže byť ťažké rozlíšiť serióznu stránku od podvodnej. Tu je niekoľko tipov, ktoré vám pomôžu zostať v bezpečí pri nakupovaní online.

  • overiť si povesť webovej stránky – predtým, ako niečo zákazník kúpi online, treba urobiť prieskum, či je webová stránka je legitímna, napríklad si prečítať recenzie od iných zákazníkov
  • preskúmať zásady vrátenia tovaru – pred nákupom je dôležité vedieť, aké sú zásady vrátenia tovaru. Treba sa uistiť, že na webovej stránke sú jasne uvedené pravidlá vrátenia vrátane všetkých obmedzení
  • vyhľadať bezpečné možnosti platby – vždy je potrebné sa uistiť, že proces platby je bezpečný. V adrese webovej stránky treba hľadať označenie „https“, aby bola istota, že platobné údaje sú zašifrované
  • chránenie osobných údajov – dávať si pozor na stránky, ktoré požadujú príliš veľa osobných údajov, napríklad o bankovom účte. Treba si tiež prečítať zásady ochrany osobných údajov.
  • dávať si pozor na skryté poplatky – niektorí online predajcovia sa môžu pokúsiť účtovať skryté poplatky alebo príplatky. Pred nákupom si treba určite prečítať aj drobné písmo.

Dodržiavaním týchto tipov sa dá pri nakupovaní online zostať v bezpečí. S trochou opatrnosti a prieskumu môže zákazník nájsť výhodné ponuky a mať bezpečný nákupný zážitok.

Nakupovanie online je skvelý spôsob, ako ušetriť čas a peniaze, ale ak si človek nedá pozor, môže to byť riskantný podnik.

Bonky objednávka

Bonky objednávka je jednoduchá a rýchla, stačí postupovať podľa nasledujúcich bodov:

  • vybrať si tovar – Bonky má široký výber tovaru, ktorý môže zákazník preskúmať v ich katalógu s rôznymi kategóriami.
  • vložiť vybraný tovar do košíka – ak si zákazník vyberie niečo, čo chce kúpiť, stačí stlačiť tlačidlo „Pridať do košíka“. V košíku, ktorý nájde zákazník vpravo hore, môže kedykoľvek zobraziť všetok tovar, ktorý si vybral, a tiež ho prípadne upraviť alebo pokračovať v objednávke.
  • dokončenie objednávky – ak zákazník spokojný s obsahom košíka, pokračuje na pokladňu stlačením tlačidla „Skontrolovať a objednať“. Pred dokončením bude potrebné doplniť niekoľko informácií, aby mohli vybaviť objednávku – meno a adresa, váš telefónny kontakt a e-mail (sú nevyhnutné pre objednávku) a spôsob platby.
  • potvrdiť objednávku – po stlačení tlačidla „Odoslať objednávku“ bude objednávka odoslaná na spracovanie.

V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa objednávky, je možné e-shop kontaktovať na e-mailovej adrese. Bonky.sk kontakt – info@bonky.sk.

Bonky vrátenie tovaru a reklamácia

Môže sa stať, že objednaný tovar nebude vyhovujúci, alebo sa v záručnej dobe poškodí. Ak vznikne potreba podať reklamáciu alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy, treba postupovať podľa nasledujúcich krokov:

  • vyplniť interaktívny formulár – reklamačný formulár a formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy musí obsahovať číslo objednávky, ktoré zabezpečí validáciu a overenie. Formulár je dostupný na stránke e-shopu.
  • vyberať tovar na reklamáciu alebo odstúpenie – interaktívny formulár automaticky ponúkne tovar, ktorý bol zakúpený. Stačí kliknúť na príslušný produkt, ktorý sa potom zapíše do reklamačného protokolu. Takto bude tím Bonky na reklamáciách informovaný o konkrétnej požiadavke.
  • vybrať spôsob reklamácie alebo vrátenia peňazí – po zvolení reklamovaného tovaru si klient vyberie, či žiada o zaslanie nového produktu alebo chce peniaze vrátiť. Taktiež môže uviesť ďalšie relevantné informácie, ktoré pomôžu zrýchliť proces vrátenia peňazí.

Ak zákazník zakúpil iba jeden produkt, bude mať možnosť reklamovať tento konkrétny tovar. Pokiaľ zakúpil viac produktov, bude môcť reklamovať všetky produkty z celej objednávky. Tento online reklamačný formulár je časovo najefektívnejší, pretože vyplnené údaje sú okamžite poslané reklamačnému oddeleniu, ktoré sa okamžite začne zaoberať reklamáciou.

Pokiaľ budú problémy s vyplnením reklamačného formuláru, napíšte nám na info@bonky.sk, teda bonky.sk kontakt.

Pri vybavení reklamácií sa snažia vo väčšine prípadov zaslať nový tovar. O odoslaní nového tovaru bude zákazník informovaný e-mailom. Doba dodania nového tovaru je rovnaká ako pri pôvodnej objednávke.

V prípade, že nebude možné riadne reklamovaný tovar opraviť alebo ak e-shop nemá rovnaký nový výrobok na sklade, bude zákazník informovaný a bude mu ponúknutý podobný tovar. Ak s tým nesúhlasí, vrátia sa mu peniaze späť na účet.

Pri vybavení reklamácií sa snažia vo väčšine prípadov zaslať nový tovar. O odoslaní nového tovaru bude zákazník informovaný e-mailom. Doba dodania nového tovaru je rovnaká ako pri pôvodnej objednávke.

Bonky vrátenie peňazí

Vrátenie peňazí za vybavenú reklamáciu alebo uznané odstúpenie od kúpnej zmluvy prebehne najneskôr do 14 dní. Keď zákazník obdrží e-mail, že e-shop vybavil reklamáciu alebo uznali odstúpenie od zmluvy, ich finančný tím vykoná platbu v internetovom bankovníctve a peniaze budú odoslané späť k zákazníkovi.

Ak zákazník platil kartou, peniaze môžu vrátiť späť na platobnú kartu. Tento proces spravidla trvá maximálne 3 dni. Potrebné je zadanie pokynu poskytovateľovi platobných kariet, ktorý ho spracuje a do 3 pracovných dní by mal mať zákazník peniaze na svojej karte.

Pri platbe bankovým prevodom bude platba vrátená prevodom späť na bankový účet prostredníctvom internetbankingu. V tomto momente bude zákazník požiadaný o informáciu o bankovom účte, a finančný tím tam vráti platbu. Tento proces trvá zhruba 5 pracovných dní. Peniaze budú poslané z firemného účtu vedeného u Fio banka a.s., číslo účtu 2601943409 / 2010.

Bonky kontakt

Bonky.sk kontakt telefón – (+421) 222 205 485 pondelok – piatok od 6:00 do 18:00

Bonky kontakt – info@bonky.sk

Bonky kontakt adresa – Bonky.sk, Rybná 716/24, Staré město – Praha 11000, Česká republika