Pohyb na vzduchu Archives

Utrieď články v

Existuje viacero spôsobov ako dosiahnuť zvýšený výdaj energie fyzickou činnosťou. Ktorý je však najúčinnejší pre spaľovanie tukov ?  Športovať  a teda páliť kalórie môžete Aeróbnym tréningom. Pri relatívne nízkej intenzite tréningu, ale udržiavaním rovnakého tempa dochádza k efektívnemu spaľovaniu kalórii, ktoré pochádzajú hlavne z tukových zásob. Ak napríklad

Krok za krokom, kilometer po kilometri. Hlavou sa vám ženú iba tri slová. Rýchlosť. Tempo. Vzdialenosť. Či už trénujete na maratón, triatlon, alebo na iný vytrvalostný závod, snažíte sa udržať svoje tempo kilometer po kilometri. Aj keď ste len rekreačným bežcom a pokúšate sa aeróbne športovať a udržať

Aj Vy patríte medzi ľudí, ktorí nosia nejaké to kilo navyše ? Radi by ste schudli, ale nemáte čas pravidelne športovať. Návšetvy fitness centier vás nikdy nelákali a na bicykel alebo kolieskové korčule sa neviete pravidelne odhodlať. Nezúfajte však ! Chôdza je fyzická aktivita, ktorú vykonávate pravidelne

Krokomer je malá elektronická vecička, ktorú si vskutku zamilujete. Počas celého dňa monitoruje vašu fyzickú aktivitu a počíta vaše kroky. Šetrí tým váš čas, keďže vy potom môžete vynechať večerný aeróbny tréning na bežiacom páse vo fitness centre. Stačí si krokomer pripevniť za opasok, na zápästie alebo

Inline korčuľovanie je jednou z možností pre aktívny pohyb na čerstvom vzduchu. Vo všeobecnosti je to aeróbna aktivita, ktorá prispieva k energetickému výdaju, pričom nemusíte vynakladať veľké úsilie pri pohybe. Takýto druh športu by mal byť pravidelnou súčasťou vášho života a to nielen vtedy, ak sa chcete zbaviť

Pokiaľ máte pár kíl navyše a snívate o perfektnej postave, nemusíte vždy tvrdo trénovať, aby ste to dosiahli. Existuje spôsob ako dosiahnuť účinné spaľovanie tukov a zároveň sa hýbať iba s nízkou alebo miernou intenzitou – aeróbny tréning. Veď neexistuje nič príjemnejšie, ako pomaly točiť pedálmi na